Під такою назвою 03 лютого 2017 року відбулося засідання педагогічної ради. Метою педради було визначити роль
інтерактивних технологій у навчальній діяльності;
місце та доцільність використання
інтерактивних прийомів під час навчально-виховного процесу; вплив
інтерактивних методів на формування ключових компетентностей вихованців. Для
роботи над питанням педради були створені 4 проблемні групи, які повинні були
напрацювати матеріали та презентувати їх на засіданні педагогічної ради.
Питання проблемних груп:
У ході
педагогічної ради керівники гуртків ділилися досвідом щодо використання
інтерактивних прийомів на заняттях гуртка. Присутні мали змогу взяти участь у запропонованих вправах "Танграм", моделювання ситуації, "Ажурна пилка".
Питання проблемних груп:
1. Формування комунікативних компетентностей
засобами інтерактивних
методів та прийомів.
(керівник проблемної групи Реп’яшник Л.А.)
2. Роль інтерактивних
технологій у формуванні
здоров’язбережуючих компетентностей гуртківців.
(керівник проблемної групи Грищенко М.В.).
3.
Вплив інтерактивних прийомів на формування
практичних і творчих компетентностей вихованців.
(керівник
проблемної групи Пайцун І.А.)
4.
Спільний проект – один із засобів формування
базових компетентностей дитини.
(керівник
проблемної групи Попович В.Л.)
Використання інтерактивних технологій можна вважати новою
педагогічною модою. Проте – гарною і корисною, оскільки вона викликана
неможливостю і небажанням навчати лише через запам’ятовування
Відомий філософ Конфуцій говорив: «Не навчайте дітей так, як навчали вас – вони народились в інші часи. Якщо ви хочете навчити дітей мислити по-іншому, вам доведеться навчитися учити по-іншому».
Відомий філософ Конфуцій говорив: «Не навчайте дітей так, як навчали вас – вони народились в інші часи. Якщо ви хочете навчити дітей мислити по-іншому, вам доведеться навчитися учити по-іншому».
Немає коментарів:
Дописати коментар